ח"כ מילביצקי: "לא מסכנים אף חייל שלא לצורך"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מילביצקי: "לא מסכנים אף חייל שלא לצורך"

    ח"כ חנוך מילביצקי לגדסי ופרידמן ב'קול חי': "יש לנו חזית שלמה (בצפון) שעוד לא הגענו אליה. המלחמה בעזה תיקח שנים. אין לנו ברירה. הצבא נועד להגן על אוכלוסייה, ראינו מה קרה כאשר עזבנו את עזה וכאשר עזבנו את רצועת הביטחון בלבנון. אין משהו שעוצר אותנו מלנצח. פועלים כמה שצריך, איפה שצריך"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:44
    01.05.24
    איתי גדסי No Comments on המבקר דורש מנתניהו והרמטכ"ל: לשתף פעולה עם הבדיקה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ חנוך מילביצקי (הליכוד), שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והבהיר כי צה"ל לא מסכן אף חייל שלא לצורך. 

    בפתח השיחה הוא התייחס לפסיקות השנויות במחלוקת של בג"ץ: "הפסיקות השבוע הן רעות מאוד, על גבול המופרכות ויפגעו בעיקר במעמד ובלגיטימיות של בית המשפט העליון. עם כל מה שקורה במדינה זה לא מעבר לאנקדוטה. יש מי שמושך אותנו בכוח למחלוקות. אסור לנו לאפשר את זה. את בגין כמעט הרגו על האלטלנה והוא אמר לא למלחמת אחים".

    בנושא הביטחוני אמר מילביצקי: "יש לנו חזית שלמה (בצפון) שעוד לא הגענו אליה. המלחמה בעזה תיקח שנים. אין לנו ברירה. הצבא נועד להגן על אוכלוסייה, ראינו מה קרה כאשר עזבנו את עזה וכאשר עזבנו את רצועת הביטחון בלבנון".

    הוא הבהיר כי "אין משהו שעוצר אותנו מלנצח. פועלים כמה שצריך, איפה שצריך. לא מסכנים אף חייל שלא לצורך. המחיר הוא כואב אבל אנחנו מוכרחים לשלם אותו".

    עוד אמר ח"כ מילביצקי: "הייתי דוחה את הבחירות המקומיות בשנה. חזית צפונית משמעותה שכל מדינת ישראל בטווח הטילים. החיסול לא הרחיק את העסקה. טרור מבין רק כוח, הרג והרס. כשהמחבלים יוצאים החוצה להילחם חיילי צה"ל גוברים בכל פעם".



    0 תגובות